marți, 22 mai 2012

Yves Rocher - Sampon pentru volum



             Hello,

   Cred ca deja stiti cat de mult imi plac produsele YR :). Prefer sa comand telefonic deoarece daca intru in magazin ajung la sapa de lemn destul de repede :(.

   Este al doilea sampon YR pe care il incerc. Parfumul acestui sampon imi aduce aminte de parfumul florilor de camp :).

 

  Cantitate: 200 ml

  Pret: 14 lei (insa il puteti gasi si la 10 lei)

  Ce spun ei: "Un sampon intr-o textura delicata, ce ofera parului mai mult volum si densitate in mod vizibil: fara senzatie de incarcare, mai suplu si matasos, parul este restructurat si isi regaseste aspectul plin de viata, stralucitor." (sursa brosura YR)
                
  Mod de aplicare: se aplica pe parul umed de 2-3 ori pe saptamana.

  Ingrediente:



 Pro & Cons:

 + ofera putin volum parului (eu am parul fin, fara volum, este destul de greu sa-l aranjez)
 + curata parul destul de bine
 + lasa parul fin/moale si usor de descurcat
 + nu contine parabeni
 + destat dermatologic
 + nu mi-a provocat alergii/mancarimi
 + imi place parfumul
 + parfumul se mentine pentru o scurta perioada in par
 + nu incurca parul in timpul spalarii
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 - este putin cam lichid (primul ingredient e apa)
 + de fiecare data cand il folosesc parfumul lui ramane in baie pentru scurt timp
 + ambalajul este simplu dar destul de practic

 



                                       Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                                Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Am incercat samponul asta. Este pe locul 1 in topul celor mai proaste produse pentru par. Incarca parul ingrozitor, parul se descurca foarte greu dupa spalare, mainile raman lipicioase cand treci degetele prin par.. Ce sa spun..desi sunt clienta YR, acesta este un produs pe care NU IL RECOMAND NIMANUI. Crede-ma, pana si sapunul de casa sau samponul de urzici e mai bun decat asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut probleme cu acest sampon. I l-am dat si mamei spre testare si nu a avut probleme. Depinde si de tipul parului si de pielea capului. Pana acum nu am avut probleme cu sampoanele YR (doar cu balsamul).

      Ștergere