miercuri, 2 mai 2012

Elmiplant Sun - Lotiune protectie solara SPF 25



           Hello,

    Pana si branza e mai colorata decat pielea mea :( si plina de alunite iar acum cand soarele este destul de generos cu noi trebuie sa am grija sa nu devin un rac...de dimensiuni mai mari :)).



      Folosesc aceasta crema de aproximativ 2-3 ani (vara o folosesc zilnic) si nu am mai avut probleme cu arsurile solare. Este o crema cu protectie medie (SPF 25), pentru piele normala care se bronzeaza progresiv.

   Ce spun ei: "Sistemul de protectie UV fotostabil avansat, cu spectru larg de actiune, previne arsurile cauzate de radiatiile UVB si imbatranirea prematura a pielii datorata radiatiilor UVA. Complexul Vegetal contine extracte din fructe de padure cu puternic efect antioxidant, in timp ce Vitamina E protejeaza eficient pielea impotriva imbatranirii premature. Formula non-grasa, intens hidratanta." (sursa: ambalajul)

   Mod de utilizare: Aplicati uniform, din abundenta, inainte de a va expune la soare, evitand zona delicata a ochilor. Reducand cantitatea de lotiune aplicata pe piele, diminuati semnificativ gradul de protectie. Reaplicati in mod frecvent, in special dupa baie sau dupa stergerea cu prosopul. (sursa: ambalajul)


            Evitati expunerea la soare in timpul pranzului. Expunerea prelungita la soare este periculoasa, chiar daca folositi un produs de protectie solara. Nu expuneti la soare bebelusii si copii mici. Formula fara parabeni. 


  Cantitate: 200 ml

  Pret: aproximativ 23 lei

   Ingrediente:

      













  Pro & Cons:

+ este nevoie de o cantitate mica de produs
+ are un parfum fin placut
+ nu pateaza hainele
+ lasa pielea catifelata
+ nu mi-a provocat alergii
+ tenul nu a devenit mai gras (am tenul mixt spre gras)
+ nu m-am mai ars
+ cand am fost la mare/piscina pielea nu m-a mai usturat dupa expunerea la soare
+ nu contine parabeni
+ testata dermatologic
+ nu este lipicioasa
+ se aplica destul de usor pe tot corpul
+ este absorbita destul de repede de piele
+ are o textura cremoasa dar usoara
+ este un produs romanesc :)

    Pana acum nu i-am gasit nici un minus :).

 

    Vara o folosesc zilnic pe aproape tot corpul (maini/brate, picioare, gat...partea expusa la soare) iar seara dupa dus folosesc o crema dupa plaja.


 


   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: am recumparat-o si cu siguranta o voi recumpara :)



                             Ati incercat aceasta lotiune cu protectie sorala? Daca da ce parere aveti?


                                                                 Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

2 comentarii:

  1. Ai incercat vreun ulei de plaja de la ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar crema si spray-ul cu ulei de macadamia. Le recomand pe amandoua. :)

      Ștergere