vineri, 18 mai 2012

Haul: LIDL :)



       Hola,

    Pentru ca ieri a fost frumos afara (nu a mai plouat si a iesit soarele :) ) iar mama a fost libera m-am folosit de scuza ca nu mai am nimic de papa pentru dimineata si am dat o fuga pana la LIDL :) in speranta sa gasesc dischete demacheante cu demacheant in ele si noua lor gama de cosmetice...dar nu a fost sa fie. Din ce aveam pe lista am gasit doar servetele umede cu pepene galben, apa de gura Dentalux si ceaiurile Lord Nelson :).

   Binenteles ca nu puteam sa plec doar cu papa si cele mai sus mentionate asa ca dependenta mea de ceaiuri si dulciuri pentru cateva zile e sub control :)).

 

  - Mister Choc Peanut Choco
  - Mister Choc Choco Caramel
  - Roger napolitana cu cacao si lapte



  Doua din chipsurile mele preferate :):
   - Circuss cu sare (imi aduc aminte de crevetii pe care ii prajeau parintii/bunicii cand eram mica)
   - Crusti Croc cu paprika (i-am descoperit intr-un LIDL grecesc iar de atunci ii cumpar la fiecare vizita :) )



  - Frotto servetele umede cu aroma de pepene galben
  - Dentalux apa de gura cu menta si fara alcool




 - Lord Nelson Rooibos Tea with Caramel Flavour (ador caramelul :) )
 - Lord Nelson Blood Orange Tea (ador portocalele rosii :) in special nectarul/sucul)

  De fiecare data imi vine sa plec cu rafturile de dulciuri si ceaiuri acasa :(. Imi e greu sa aleg cateva din miile de tentatii.
  Ce mai imi place de la LIDL: wafele, ursuletii Haribo (love them), lasana (e semipreparata) etc etc.

Later Edit: aceste pufarine imi aduc aminte de copilarie dar sunt atat de bune :)



                     Care sunt produsele voastre preferate de la LIDL?


                                                   Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunsine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. mie imi place orice pe care scrie "rooibos"

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult produsele de ingrijire ( daca esti curioasa poti sa tragi cu ochiul la mine pe blog :http://giscamihaela.blogspot.com) si de asemenea ceaiurile si dulciurile.:))

    RăspundețiȘtergere