marți, 29 mai 2012

Avon Natural Kids - 2 in 1 sampon si balsam fara lacrimi



       Hola,

    Samponul pentru copii il folosesc doar pentru a spala pensulele de make up. Nu l-am incercat si pe parul meu.

 

    Pret: 15 lei (insa il puteti gasi si mai ieftin)

   Cantitate: 250 ml

   Ingediente:



  Prefer sa spal pensulele cu un sampon pentru copii deoarece e mai bland iar acesta miroase a pepene verde :):).

  Cum imi curat pensulele puteti vedea si in acest tutorial: click here

   

  Pro & Cons:

 + miroase atat de frumos a pepene verde
 + imi place ambalajul
 + curata destul de bine pensulele
 + se poate doza destul de usor cantitatea dorita
 + face o spuma bogata
 + se indeparteaza destul de usor
 - este un pic prea lichid
 + lasa pensulele moi
 + este nevoie de o cantitate mica de produs

   Este important sa va spalati pensulele (in special cea de fond de ten si pudra) zilnic deoarece daca aveti tenul gras tot acel sebum va fi reaplicat pe ten a doua zi.
   Pe cea de fond de ten si pudra le spal dupa fiecare folosire iar restul pensulelor de make up le spal de doua ori pe saptamana.


                                Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?
                                         Cum va spalati pensulele de make up?


                                                   Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Dragut. Am sa mi-l cumpar si eu, tot pentru pensule! Mirosul de pepene galben e preferatul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, insa ustura la contactul cu ochii. NU stiu de ce i se spune formula no tears, pentru ca la noi iese scandal la baie...

    RăspundețiȘtergere