joi, 17 mai 2012

Balea - Sampon uscat



          Hola,

    Am fost atat de sceptica in privinta acestui produs incat nu credeam ca o sa-l cumpar vreodata. Dar dupa ce am citit cateva review-uri am zis sa-i dau o sansa :) asa ca cu prima ocazie am intrat in DM insa nu il mai aveau. L-am catat o vreme buna insa pana la urma l-am gasit :).



Pret: 10 lei

Cantitate: 200 ml

Mod de folosire:  Pieptanati foarte bine parul. Agitati bine flaconul. Pulverizati de la circa 20 cm pe fiecare suvita in parte, lasati parul sa se usuce. Tamponati parul cu un servetel. (sursa: ambalaj)

 

  Eu nu tamponez parul cu un servetel (cand s-a uscat) ci doar masez parul pana dispare pudra alba.
Parul meu se ingrasa destul de repede (il spal cam de doua ori pe saptamana) iar cu acest sampon mai rezista o zi - maxim doua zile.

  Ingrediente: butane, aluminum starch octenylsuccinate, alcohol denat, aqua, parfum, distearyldimmonium chloride, isopropyl, alcohol.

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA

 Pro & cons:

+ are un parfum placut
+ nu mi-a incarcat parul
+ imi place ambalajul (gen spray)
+ nu mi-a provocat alergii
+ absoarbe sebumul
+ nu mi-a aparut matreata
- se gaseste doar in magazinele DM (iar acest magazin inca nu este in toate orasele :( )

  Il folosesc mai rar, oricat de mult imi place acest produs nu vreau sa aman sa imi spal parul.


                           Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                Kisses,
                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

5 comentarii:

  1. Si mie mi se ingrasa parul foarte repede...si acest sampon s-ar putea sa fie solutia!!! Din pacate nu am DM prin apropiere asa ca va trebui sa mai astept pana la prima vizita!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe de o parte e mai bine ca nu ai DM la tine in oras. De fiecare data cand intru nu pot pleca cu cateva produse :(.

      Ștergere
  2. eu ma inteleg mult mai bine cu cel ''Frotee'', care miroase mai frumos si e mai eficient (pt parul meu).

    l`ai incercat si pe acela?

    bun review, e bine structurat. pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :).
      Nu l-am incercat pe cel de la "Frotee" dar il trec pe lista :). Am inteles ca il pot comanda pe net... :)

      Pupu

      Ștergere
  3. trebuie sa scriu si eu despre el :) dar il mai testez nitel inainte :)

    RăspundețiȘtergere