marți, 8 mai 2012

Clear - Ice Cool Menthol 2 in 1



         Hello,

    De la o vreme imi place sa schimb samponul imediat ce termin o sticla. Poate si din cauza ca am folosit multi ani Pantene si Head&Shoulders Menthol.

   Nu cred ca cer prea multe de la un sampon: sa curete, sa nu incurce parul la spalat si sa nu provoace matreata.

   Am gasit de curand acest sampon la pretul de 12 lei sticla de 400 ml. Nu am stat mult pe ganduri si am zis sa-i dau o sansa (nu am incercat pana acum sampoanele Clear).

 

  Inca de la prima utilizare mi-a amintit de perioada in care am folosit numai H&S Menthol. Singurele dinferente intre aceste doua sampoane sunt: Clear nu ingrasa parul atat de repede si nu te ustura ochii atat de rau.

    Ingrediente:



  Este un sampon pentru par si scalp normal.

    Pret: aproximativ 20 lei (pentru sticla de 400 ml)

  Ce spun ei: "Sampon antimatreata Clear Ice Cool Menthol 2 in 1 cu mentol si Nutrium 10. Racoreste si improspateaza scalpul si parul. Prin utilizare regutala, elimina matreata vizibila si mancarimile asociate. Samponati, clatiti. La contactul cu ochii, clatiti cu apa." (sursa: ambalaj)

   Pro & Cons:

 + nu mi-a incarcat parul
 + lasa parul fin
 + ofera putin volum
 + are un parfum placut de menta (care ramane in par petru putin timp)
 + curata parul
 + face o spuma bogata
 + are o consistenta putin mai groasa
 + nu am avut probleme cu matreata
 + nu incurca asa de rau parul
 + parul nu mi s-a mai ingrasat atat de repede (acum il spal cam de 2 ori pe saptamana fata de 3-4 ori inainte)



  Nu stiu daca e din cauza samponului dar la scurt timp de cand am inceput sa-l folosesc a inceput sa-mi cada mai mult par decat de obicei :(.

  Se poate doza destul de usor cantitatea necesara de sampon.



  Per total sunt multumita de acest sampon. Posibil il voi recumpara.


                           Ati incercat acest sampon? Daca da ce parere aveti?
        
                                                           Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu