sâmbătă, 19 mai 2012

My Tea Collection



           Hola,

     Colectia mea de ceaiuri...creste vazand cu ochii iar partea proasta e ca wishlist-ul meu creste si el :).
Cea de anul trecut o gasiti: click here

  

    Pentru ca ajung destul de rar la Kaufland (e destul de departe) am preferat sa-mi pastrez cateva pliculete de ceai negru cu fructe si ceai verde pentru momente de rasfat :).



    Mai am cateva pliculete si 3 ceaiuri "varsate" carora nu le-am mai facut poze dar urmeaza cat de curand review la fiecare in parte.

    Sper ca macar pana la toamna sa rezist tentatiei de a achizitiona peste 5 cutii (eu una nu cred acest lucru).


                                 Care sunt ceaiurile voastre preferate? Ce sortimente de ceai aveti in colectie?


                                                                 Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine)

Un comentariu: