vineri, 25 mai 2012

Bourjois - Gel de dus mineral hidratant



            Hola,

    Pana acum nu am incercat produse Bourjois dar fiind destul de curioasa am profitat de o oferta din Auchan (un gel de dus si deo la 10 lei).

 

  Pana acum am vazut doar cateva geluri de dus Bourjois (maxim 3 sortimente) in DM :(.

  Cantitate: 250 ml

  Ingrediente:



  Ce spun ei: "O gama de geluri de dus a carei formula +95% origine naturala este imbogatita cu ingrediente minerale active pentru toleranta maxima, fiind potrivita tuturor tipurilor de piele, chiar si celor mai sensibile. Imbogatit cu oligoelemente marine, acest gel de dus reprezinta sursa zilnica de hidratare" (sursa: ambalaj)



   Tot de pe ambalaj aflam ca este un produs testat dermatologic, nu contine sapun si parabeni. Hipoalergenic. Contine ingrediente de origine naturala.

  Pro & Cons:

 + imi place ambalajul simplu
 + are un parfum fin, placut
 + parfumul se mentine pe piele pentru o scurta perioada de timp
 - este destul de lichid (primul ingredient e apa)
 + hidrateaza destul de bine
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + cu buretele obisnuit nu prea face spuma insa cu cel gen floare (de plastic) face o spuma destul de bogata
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + se poate doza destul de usor cantitatea dorita
 - se gaseste cam greu (sau nu frecventez eu magazinele care comercializeaza produse Bourjois)


    Per total sunt destul de multumita de acest gel de dus si sper sa gasesc mai multe sortimente :).


                                    Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                          Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: