duminică, 20 mai 2012

Avon Solutions - Sensitive Botanicals Night



       Hola,

   Am primit aceasta crema-gel de la prietenul meu (impreuna cu o masca de par Planet Spa, cea cu ulei de masline, si crema de zi din aceeasi gama). A retinut destul de repede ca am tenul mixt spre gras dar si destul de sensibil (ma irit destul de repede). Mi-a facut o surpriza destul de frumoasa :).

  

  Ambalajul este in culoarea mea preferata: verde :):).

  Cantitate: 50 ml

  Pret: 25 lei (dar o puteti gasi si mai ieftin in brosurile Avon)

  Ambalajul este din sticla. Are acel mic capacel in interior care imi place mie :).

 

 Ingrediente:



 In interiorul cutiei gasim un pliant (in mai multe limbi) cu cateva informatii despre produs.

  " Ajuta pielea sa se regenereze in timpul somnului, pentru ca dimineata sa capete un aspect proaspat si sanatos. Formula usoara de gel-crema are la baza extracte din plante, cum sunt muschiul sau ceaiul verde, care calmeaza pielea. Fara parfum. Produs testat clinic si dermatologic." 


  Mod de folosire: in fiecare seara, masati pe fata cu miscari ascendente. A se evita contactul cu ochii.

  Pro & Cons:

 + se aplica destul de usor
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + nu mi-a provocat iritatii
 + este absorbit destul de repede de catre piele
 + are o textura usoara (gel)
 - dimineata zona T este putin grasa
 + nu pateaza fata de perna/pijamaua
 + lasa pielea fina


   Are o culoare alba/crem insa in lumina/soare are cateva reflexii roz si foarte putin bleu (ca si cum ar avea bucati mici de sclipici).



    Per total sunt multumita de aceasta crema/gel. Posibil o voi recumpara.

        
                                 Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. am si eu aceasta crema dar si pe cea pentru noapte..
    le folosesc zi de zi si chiar sunt incantata de ele..cred ca sunt primele creme pe care tenul meu chiar le place:X

    RăspundețiȘtergere