sâmbătă, 12 mai 2012

Farmec - Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5



      Hello,

    Pana la scurta vreme dupa ce am terminat facultatea nu prea am avut probleme cu unghiile deoarece cresteau destul de repede, erau tari, le lasam sa creasca mai lungi fara sa se exfolieze insa dupa aceea au devenit moi, se rup destul de repede si se exfolieaza imediat ce incep sa creasca putin mai mari :(:(.

   Am incercat cateva tratamente pentru unghii insa fara nici un rezultat :(. Deoarece eram obisnuita sa am mereu unghiile facute cu oja (un pitic care urla) am cam evitat acest tratament insa am zis sa-i dau o sansa :).

 


    Folosesc aceasta lotiune de ceva timp (sunt la a 2 sau a 3 sticluta) insa rezultatele au inceput sa apara dupa 2-3 saptamani.

  Mi-am taiat unghiile destul de mici si pentru 2-3 saptamani nu le-am mai facut cu oja si am folosit acest tratament cam de 3-4 ori pe zi. Acum o folosesc o zi maxim 2 zile pe saptamana de 3-4 ori pe zi.

 

 La inceput nu am folosit si un ulei pentru cuticule si pielea de langa unghii iar aceasta lotiune usuca/ustura destul de rau pielea de langa unghii iar daca v-ati ciupit cu forfecuta evitati contactul (pentru ca ustura destul de rau).

  Pro & Cons:


 + rezultate apar destul de repede
 - usuca cuticula si pielea de langa unghie destul de rau
 + este absorbita destul de repede de catre unghie
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 - are un miros putin deranjant
 + nu mi se mai exfolieaza/rup unghiile
 + unghiile cresc mai repede
 -/+ are o consistenta asemanatoare cu apa
 + se aplica destul de usor ca un lac de unghii
 + este un produs romanesc destul de bun


  Ce spun eiclick here

   Pret: aproximativ 8-10 lei

  Se gaseste destul de usor: la plafar, farmacii sau cateva hyperuri.

  Daca o voi recumpara: DA
  Daca o recomand: DA


                                     Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?
    

                                                                 Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu