miercuri, 9 mai 2012

Avon - African Shea Butter Face Mask (Planet Spa)


            Hello,

      Deoare mi-a fost destul de greu sa aleg una sau doua masti Avon Planet Spa varianta full size am preferat sa le achizitionez (in campania 6) in varianta gen sample ca sa le pot testa pe toate si sa cumpar masca care se se potriveste cel mai bine tenului meu.




   Prima pe care am testat-o a fost: African Shea Butter


  

 Despre untul de shea si intrebuintarile lui puteti citi mai multe aici si aici .
    Are consistenta unei creme de fata.

  

 Mod de folosire: folositi de 1-2 ori pe saptamana. Aplicati uniform pe fata si asteptati 10 minute. Clatiti cu apa si indepartati excesul de produs cu ajutorul unui servetel umed. A se evita contactul cu ochii.

 Ingrediente:



   Parerea mea:

- se aplica exact ca o crema de fata (mi-a fost un pic greu sa o aplic uniform)
+ are un parfum destul de discret (putin cam dulce)
+ se indeparteaza destul de usor cu apa
+ se "usuca" destul de repede
- tenul ramane putin fin (insa nu se mentine in timp)
+ puterea de hidratare: medie
- tenul mi s-a ingrasat mai repede decat de obicei



  Eu am tenul mixt spre gras iar aceasta masca cred ca se potriveste mai mult unui ten uscat.
Nu cred ca voi cumpara aceasta masca in varianta full size.


                                    Ati incercat aceasta masca pentru ten? Daca da ce parere aveti?
                                          Care e masca pentru ten preferata?

Kisses, 
Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. am avut ceva produse din gama acesata si mie mi-au placut. as incerca si masca, pentru ca am tenul uscat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit un sample de la Planet SPA dar cu namol si mi-a placut foarte mult.!!!

    RăspundețiȘtergere