joi, 31 mai 2012

Preferatele lunii...mai



     Hola,

    A mai trecut o luna...ce repede trece timpul :(. Tot timpul cand scriu acesta postare imi dau seama cat de repede trece timpul :( dar astazi e prima zi de concediu :) (am doua saptamani si doua zile).

  Ce am folosit luna aceasta cel mai mult...

 

 - lotiune tonica Eucerin
 - apa termala Ivatherm
 - gel crema hidratanta de noapte Avon
 - crema de zi (pentru ten) cu SPF 20 Avon Solutions
 - crema ten antiimperfectiuni Gerovital Plant
 - crema de maini cu glicerina Avon
 - vaselina cosmetica Balea
 - exfoliant ten cu piersica si lapte de migdale Avon
 - gel de curatare ten Avon Solutions




  - demachiant pentru ochi si buze Farmec
  - lapte demachiant Eucerin
  - deodorant Michum
  - sampon pentru volum Yves Rocher
  - balsam pentru par Garnier cu rodii si drojdie de bere

   Marea majoritate a produselor se repeta deoarece prefer sa le inlocuiesc cand le termin si sa nu fac stoc de produse.
   Produsele de make up si ojele le schimb destul de des daca nu la fiecare utilizare.


                                               Ce produse ati folosit cel mai mult luna aceasta?

                                                                     Kisses,
                                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

4 comentarii:

  1. Ce parere ti-a lasat crema ten antiimperfectiuni de la Gerovital?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O folosesc seara deoarece este putin cam grasa. In mare este ok dar nu cred ca o voi recumpara. O sa incerc sa-i fac un review cat de curand :).

      Ștergere
  2. eu mereu m-am ferit de samponul de la Yves Rocher, nush de ce... :D dar vad ca majoritatea sunteti multumite de el si cred ca-l voi incerca.... Cat despre "stocul de produse" de care spui tu... :-< eu am prostul obicei sa-mi fac un mare stoc.
    Produsul meu preferat din aceasta luna a fost Apa demachianta Micelara de la Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa si tie sampoanele :).
      Stocul de produse...sper sa folosesc unele produse pana expira si ca nu ma vor da afara din casa :)).
      Pana acum nu am incercat nici un demachiant de la YR desi am pe lista :).

      Ștergere