miercuri, 16 mai 2012

Mini Haul: Yves Rocher



     Hola,

   Luna trecuta am primit, prin posta, o brosura-oferta pentru ziua mamei :). Pentru o comanda de peste 49 lei puteam sa-mi aleg un parfum (dintre Comme Une Evidence, So Elixir si Naturelle). Iar la doua (4, 6 etc) produse comandate din brosura (nu cea cu timbre) mai primeai drept cadou cate un produs :). Am studiat brosurile si m-am hotarat destul de usor...am incercat sa comand doar ce am nevoie si sa nu cad prada tentatiilor :).

  Ce am comandat:



  Gelul de dus Jardins du Monde cu floare de bumbac. Imi plac destul de mult gelurile de dus din gama    Jardins du Monde :) iar pe acesta si cel cu rodie inca nu le-am incercat :).
  Sapun gel pentru maini cu floare de lotus din gama Jardins du Monde.
  Sampon stralucire cu extract activ de chinina rosie pentru par saten.



  Balsam de buze cu cocos.
  Creion Khol negru (este atat de moale :) ).

  Dintre cele trei parfumuri mi-am ales: Comme Une Evidence (pe celelalte doua le am deja) si am mai primit o pensula pentru aplicarea concealurui (cred ca o voi folosi pentru aplicarea fardului).



   Total: 63 lei :)


                 Ce ati comandat ultima data de la YR? Care sunt produsele voastre preferate YR?

                                                                     Kisses,
                                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu