marți, 1 mai 2012

Gabrini - Top Speed Gloss


   Hello,

   Sper ca aveti parte de 1 mai minunat si liber de la munca/scoala. Eu din pacate lucrez azi :(.

   Acesta va fi un review destul de scurt deoarece as putea descrie acest top coat in cateva cuvinte: este top coat-ul meu preferat.

  

    A fost dragoste la prima utilizare. Nu am incercat multe top coat-uri pana acum insa acesta imi place prea mult.

  Ce spun ei: "Strat superior. Constituind pe unghie un strat de pelicula, protejeaza stralucirea si vitalitatea de la prima aplicare. Impiedica ingalbenirea unghiei provocata de razele UV."

  Pret: pana in 5 lei

  L-am achizitionat din Sir (Lujerului).

  Parerea mea:

+ se usuca destul de repede
+ se aplica destul de usor
- intinde putin modelele Konad (cred ca e singurul minus pe care l-am gasit)
+ manechiura rezista cam 4-5 zile (nu reaplic top coat)
+ ofera un finish lucios
+ intensifica nuanta ojei

 

 

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA

  L-am folosit la marea majoritate a NOTD de pe blog :).


                                        Ati incercat acest top coat? Daca da ce parere aveti?
                                              Care este top coat-ul vostru preferat?

                                                                  Kisses,
                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu