marți, 15 mai 2012

Alix Avien - Ulei pentru cuticule


              Hello,

    Pana acum mi-am indepartat doar de 2 ori cuticulele si cred ca nu le voi mai taia vreodata. De fiecare data cand le-am taiat desi am fost foarte atenta m-am ciupit destul de rau :(.

 

    Pretul nu il stiu deoarece am primit acest ulei.

  Ce spun ei: "Gel pentru indepartarea cuticulei imbogatit cu proteine, vitamina E, ulei de germeni de grau si alantoina hidrateaza, inmoaie conturul unghiei si elimina surplusul de piele din jurul unghiilor intr-o maniera delicata. Asteptati 4 minute dupa aplicare, dupa care impingeti usor inapoi cuticula." (sursa: ambalaj).

 Cantitate: 11 ml



  Folosesc acest produs zilnic (aplic putin produs in jurul unghiei si masez usor zona), insa in special inainte sa folosesc tratamentul de la Farmec , dupa ce a fost absorbit de piele imping usor inapoi cuticula cu un betisor de bambus.
  Nu usuca pielea, hidratarea este medie.
  Pensula este destul de moale si ajuta la aplicarea cantitatii necesare de produs.
  Uleiul are un parfum fin.


                           Ati folosit acest ulei de cuticule? Daca da ce parere aveti?
                              Care este uleiul vostru preferat pentru cuticule?


                                                  Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu