joi, 3 mai 2012

Haul: Avon C6


         Hello,

    Dis de dimineata am primit mini comanda Avon :).

     (vedere de ansamblu)

   Mi-am comandat:

  Deoarece mi-a fost greu sa aleg una singura (varianta full size) am preferat sa comand mini mastile Planet Spa pentru fata ca sa le incerc pe fiecare in parte :).

  

   Separatoare pentru pedichiura (care imi plac enorm de mult).

 

   Creion retractabil pentru ochi Diamonds (nuanta: brown sugar si emerald glow).


 

    Pensula retractabila pentru buze.

 

  
   Voi reveni cat de curand posibil cu review-uri.
  Am rasfoit putin urmatoarea brosura in care am vazut un set de cercei draguti :):).



                                                       Ce ati comandat din ultima brosura Avon?

                                                                      Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. Sunt f bune mastile Planet Spa.

    Poate vrei sa vii si tu in vizita pe blogul meu alinaluibrumarel.blogspot.com ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi vreau sa incerc una din ele :) oscilez intre Dead sea minerals si African Shea Butter.
      Iti vizitez blogul destul de des doar ca nu prea comentez. M-ai facut curioasa cu sapunurile Teo si de fiecare data cand intru ma faci sa ma duc la LIDL si sa vin cu sacosa plina :)) kiss

      Ștergere
  2. si eu mi-am dat o comanda in campania asta si eram tentata sa cumpar mastile dar mai aveam asa ca am zis pas:D..sa imi zici cum sunt sau care iti place mai mult:)

    RăspundețiȘtergere