sâmbătă, 26 mai 2012

Avon Planet Spa - Mediterranean Olive Oil (hydratating face mask)



         Hello,

     M-a surprins in mod placut acesta masca deoarece datorita uleiului de masline ma asteptam sa fie o masca de fata destul de groasa, care se aplica/indeparteaza mai greu si cu un parfum nu prea placut (cam cum sunt cele cu argila).

   Uleiul de masline este des folosit in produsele cosmetice datorita proprietatilor benefice...insa mie imi aduce aminte si de Grecia (in special de maslinii mari plini de fructe).

 

   Ingrediente:



  Pret: 26 lei (insa o puteti gasi si la diferite oferte)

  Cantitate: 75 ml

   Ce spun ei: "Asigura hidratarea optima, lasand pielea moale si catifelata."

   Mod de folosire: aplicati uniform pe pielea uscata. Asteptati 5-20 minute si apoi clatiti cu apa calda. A se evita contactul cu ochii.

   


       Pro & Cons:
 + are un parfum subtil si placut
 + are o textura usoara sub forma de gel
 + se aplica destul de usor
 + se indeparteaza destul de usor cu apa calda
 + lasa pielea fina/catifelata/moale
 + nu mi-a provocat iritatii/alergii
 + nu mi-a ingrasat tenul
 + hidrateaza destul de bine

   Pana acum nu am gasit nici un minus.

  Nu am testat inca varianta full size dar cu siguranta il voi achizitiona destul de curand.


                     Ati incercat aceasca masca pentru ten? Daca da ce parere aveti?


                                                            Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Eu prefer sa aplic direct pe ten ulei de masline....imi lasa o piele foarte catifelata!!!

    RăspundețiȘtergere