duminică, 13 mai 2012

Avon - Thailand Lotus Flower face mask (Planet Spa)



         Hello,

      Dis de dimineata am testat masca cu floare de lotus. Prima impresie: are un parfum placut, se aplica destul de usor...mai pe scurt: dragoste la prima utilizare :).

  

  Ce spun ei: deep pore cleansing face mask.

 Mod de folosire: Se aplica un strat subtire pe fata, evitand zona gurii si a ochilor. Clatiti cu apa calduta dupa aproximativ 5 minute sau cand masca capata o culoare alba.

 Ingrediente:



Pro & Cons:

+ se aplica destul de usor
+ se usuca destul de repede (cam 7 minute)
+ are o compozitie cremoasa
+ se indeparteaza destul de usor cu putina apa calduta
+ nu mi-a iritat tenul
+ cand se usuca "strange" putin pielea
+ tenul mi s-a ingrasat in mod normal (cam dupa 3 ore)
+ are un parfum placut, fin
+ are o culoare placuta (lila) iar cand se usuca: alba
+ lasa pielea fina/catifelata
+ curata destul de bine tenul

 

 Pana acum nu am gasit nici un minus :). Deabea astept sa testez si varianta full size.



                                      Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                   Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


                                



Un comentariu:

  1. Eu aseara am incercat-o, lasa intr-adevar pielea catifelata si miroase demential, insa surpriza- de dimineata m-am trezit cu pielea iritata rau. O sa o mai incerc o data, peste o saptamana, sa vad ce reactie va avea tenul meu. Daca nu e de bine, ajunge la gunoi.

    RăspundețiȘtergere