vineri, 4 mai 2012

Din revistele lunii ... MAI 2012





     Hello,


  Luna aceasta am cam rezistat tentatiei de a cumpara reviste :):) insa ma mai tenteaza si Beau Monde Style cu cele doua Eye Roll-On de la Garnier. Am achizitionat doar Ce se intampla doctore? si Story (care m-a surprins placut cu un cadou reeditat: paleta de farduri de la Radiance).


    In ordinea numerelor de pe tricou:


     Ce se intampla doctore?


 
  


   Pret: 10,90 lei
   InserturiMostra crema Vichy Idealia + Mostra crema de fata L’Oreal Revitalift + 4 absorbante Always Everyday + Catalog Sensiblu


    Story   






    Pret: 8.99 lei
    Revista nu contine inserturi.




   Per total sunt destul de multumita de trusele de farduri (cea de la CSID am testat-o de vreo 2 ori, fardurile sunt sidefate si trebuie o baza iar cele de la Story chiar ma bucur ca sunt din nou, data trecuta am asteptat cateva review-uri si din pacate nu am mai gasit paleta cu fardul rosu).




                                      Ce reviste ati achizitionat luna aceasta? Simple sau cu cadou?


                                                                       Kisses,
                                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu