sâmbătă, 5 mai 2012

Gerovital Plant - Ser contur ochi si buze





        Hello,


    Incet a devenit unul din produsele preferate pe care le folosesc zilnic. Il folosesc atat dimineata cat si seara dupa lotiunea tonica sau apa termala.


   


    Aplic o cantitate generoasa pe deget (de preferat degetul inelar deoarece nu este la fel de puternic ca restul) masand usor zona. 


   Acest produs (ca si restul gamei +20) contine extract de floare de colt (da aceasta floare este protejata prin lege fiind un monument al naturii) insa plantele folosite pentru obţinerea extractului de floare de colţ nu provin din flora spontană, protejată în toată Europa, ci din culturi organice din Alpii Elveţieni, care respectă standardele de producţie biologică. (sursa: site-ul)





  Ingrediente:


 


  Datorita formei tubului se poate doza destul de usor cantitatea dorita.


 


  Pret: intre 17-20 lei (depinde de unde il achizitionati)


  Cantitate: 15 ml


   Pro & Cons:


+ asa cum am mai spus imi place recipientul 
+ are o consistenta usoara 
+ este un produs romanesc :)
+ se aplica destul de usor
+ parfum placut (specific gamei +20)
+ intra destul de repede in piele
- lasa o mica textura lipicioasa
+ pielea este mai hidratata
+ ridurile (de expresie) sunt usor atenuate
+ nu mi-a provocat reactii alergice
+ nu mi-a ingrasat tenul (am tenul mixt spre gras)


  La prima aplicare am simtit o mica fierbanteala in jurul ochilor dar aceasta senzatie s-a diminuat de la a doua aplicare. 
  Acest produs se adreseaza femeilor cu varsta peste 20 de ani.


   In blogosfera parerile despre acest produs sunt impartite. Eu sunt destul de multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara.




                                   Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                                 Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. eu l-am incercat. dupa 2-3 utilizari, hai maxim 4, nu l-am mai folosit. dar acum, de vreo doua saptamani il folosesc zilnic. parerea mea? imi place, l-as recumpara. de fapt, nici acum nu stiu de ce am incetat sa-l folosesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am folosit serul de la Gerovital, e bun. Mi-a plăcut senzația lăsată pe piele. Îl folosesc aproape zilnic. Când merg la cosmeticiană ea folosește un ser de la Bruno Vassari care are altă consistență și lasă pielea mult mai netedă. Ambele sunt excelente pentru pielea mea (mixtă), diferența e de preț. Cel de la Bruno Vassari costă peste 50 de lei.

    RăspundețiȘtergere