luni, 21 mai 2012

Haul: Avon C7



         Hola,

    Dis de dimineata am primit ultima comanda Avon :) (nu am uitat ca mai am doua mini masti de testat :) ). Pentru ca mai am putin pana la concediu am preferat sa comand doar de ce aveam nevoie si o mica tentatie care imi place :).



   De la stanga la dreapta:

 - masca fata cu minerale de la Marea Moarta si namol
 - masca fata cu extracte de alge (nu era sub forma de mostra si vroiam sa o incerc)
 - masca fata purificatoare cu extracte de floare de lotus
 - setul de cercei Tropical (tentatia placuta :) )
 - creion ochi Glimmerstick Diamonds in nuanta flashy copper

 

      Creionul este atat de moale :).

                                  
                                                   Ce ati comandat ultima data de la Avon?

                                                                         Kisses,
                                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. vai dar ce nu am comandat;)) Ultimul produs (Din comanda) a fost crema pentru ten cu pete Clearskin.
    Sa le folosesti cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere