duminică, 27 mai 2012

Eucerin - Lotiune tonica reechilibranta



          Hola,

     Cam pe la inceputul lunii cautam o lotiune tonica pentru tenul meu sensibil si mixt spre gras. Fiind in vizita la o buna prietena am observat ca foloseste aceasta lotiune tonica. Dupa ce am testat-o m-am decis sa-i dau o sansa :) iar de atunci o folosesc de 2-3 ori pe zi.



  Cantitate: 200 ml

  Ingrediente:

 

  O puteti achizitiona din farmacii.

 Ce spun ei:



 Pro & Cons:

 + este perfecta pentru tenul sensibil
 + nu contine alcool sau parfum
 + nu irita tenul
 + calmeaza tenul
 + hidrateaza tenul
 + este extrem de delicata
 + ambalajul este simplu dar destul de practic
 + se dozeaza destul de usor cantitatea dorita

 

   Pana acum nu am gasit nici un minus si mai am putin si termin prima sticla.

 Pret: in jur de 35 lei

  Daca o recomand: DA
  Daca o voi recumpara: DA


                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu