joi, 4 octombrie 2012

Yves Rocher - Sampon pentru reflexii castanii



      Hola,

    Am fost destul de curioasa de acest sampon deoarece am parul castaniu iar in soare se vede putin roscat :). "Puterea culorii naturale extrasa din Chinina rosie integrata intr-o formula lejera si delicata pentru un par saten mai luminos." (sursa: brosura YR).



 Cantintate: 200 ml

 Pret: 14 lei (dar il puteti gasi si mai ieftin, 9.90 lei)

 Ingrediente:




   Ambalajul este din plastic de culoare maro transparent cu un capac (care se inchide perfect indiferent de cate ori l-as deschide) maro.




   Samponul are o culoare rosie placuta:




    Prima data l-am testat la mare, la inceputul verii, iar de atunci i-am cam ramas fidela. Curata parul destul de bine, nu il incarca. Face o spuma bogata. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Are o textura delicata si lejera. Lasa parul fin/catifelat. Nu prea ofera volum.

  Ce m-a atras initial a fost faptul ca este creat pentru parul saten spre castaniu si proprietatile de colorare naturala. Am incercat destule vopsele de par (roscat) iar de la 80 % m-am iritat destul de rau) iar din vara aceasta incerc sa stau departe de vopsele si sa las parul la nuanta lui naturala :) si sa incerc si alte produse pentru a intensifica nuanta naturala.

  Acest produs inchide putin nuanta naturala a parului dar imi place. Lasa parul usor de coafat. Are un parfum fin care nu prea se simte in sticla si ramane pentru putin timp pe par.

    Daca il recomand: DA
    Daca il voi recumpara: sunt la a doua sticla :)


                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                  Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

Un comentariu: