miercuri, 31 octombrie 2012

Maybelline - Pulse Perfection Mascara



         Hello,

   Deoarece ieri am avut putin timp liber am rearanjat produsele de make up :). Pe fundul sertarului am gasit cateva produse (nu stiu cum au ajuns acolo) care mai au putin si expira :(. Asa ca le-am inlocuit cu cele pe care le aveam in portfard :).

  Am achizitionat acest mascara anul trecut si pana acum nu l-am folosit. Cand l-am cumparat eram destul de curioasa ce poate sa faca.



  Aplicatorul/pensula este sintetica cu peri mici.




  Nu stiu sigur daca se mai gaseste in magazine dar dupa cateva testari sunt multumita de acest produs. Ce imi place: nu incarca genele, ofera putin volum, se aplica destul de usor, nu lipeste genele, nu cad bucatele de mascara pe obraz, se inlatura destul de usor (eu folosesc un demachiant special pentru ochi si buze). Ce nu imi place: este un pic cam messy la aplicare.

  Dar cred ca cel mai bine vorbesc pozele:

 (1 - 2 straturi)
 ( 2 - 3 straturi)
 ( 3  straturi)

  Poate fi folosit atat pentru un machiaj mai natural dar si pentru unul de seara.


                            Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                             Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu