marți, 9 octombrie 2012

Eucerin - Emulsie demachianta



        Hola,

    Inca sunt in cautarea demachiantului aproape perfect insa acesta este deja in top 3 :). Ce asteptari am de la un demachiant: sa inlature bine si repede in special fondul de ten, sa nu irite tenul, sa fie bland... Pentru ochi e alta poveste deoare tot ce am incercat pana acum m-a dezamagit total.

 

  Cantitate: 200 ml

  Ce spun ei:




  Ingrediente:



  Tenul meu este, asa cum am mai spus, mixt spre gras, destul de sensibil, cu pori deschisi si cu tendinta acneica. Cam tot ce am folosit pana acum in materie de demachiant mi-a uscat tenul/iritat tenul/nu mi-a demachiat tenul suficient de bine si trebuia sa folosesc o cantitate mai mare de produs etc etc. Insa acest produs este destul de delicat si bland cu tenul. Nu il ingrasa. Se poate doza destul de usor cantitatea dorita. Este nevoie de o cantitate mica foarte putin spre medie de produs. Este atat de catifelat cu tenul si il lasa hidratat. Nu mi-a provocat alergii/iritatii. Inlatura destul de bine fondul de ten (chiar si Revlon Colorstay).

  Mai am cam jumatate din el si parca as vrea sa nu se termine :).


             Daca il recomand: Da
             Daca il voi recumpara: DA


                                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                   Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



2 comentarii:

  1. cat a costat? deocamdata am 3 sticlute cu demachiant pe care vreau sa le termin, dar mi-ar placea sa il incerc si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu exact cat costa. L-am achizitionat iarna trecuta, am preferat sa-l incep dupa ce am terminat toate demachiantele deja incepute.

      Ștergere