marți, 30 octombrie 2012

Oriflame Very Me - Luciu de buze Pink Me Perfect



         Hola,

   Zilele trecute mi-am rearanjat colectia de glossuri si pe fundul sertarului am gasit cateva glossuri care imi si plac dar in aceeasi masura I hate them. Unul dintre ele este acest produs de la Oriflame.



   Pret: 15 lei (il puteti gasi si la 10 lei)

  Cantitate: 10 ml

  Nuanta: Love Pink (este doar o singura nuanta la acest tip de gloss in brosura)

 Imi place ambalajul. Este confectionat dintr-un plastic maleabil iar partea unde se "infileteaza" capacul este destul de rezistenta (nu se rupe la fel de usor ca la alte glossuri).



  Ce spun ei:




   Initial este transparent insa dupa putin timp incepe sa se "coloreze" intr-o nuanta de roz.




    Nu imi place si nici nu ma avantajeaza "acea nuanta de roz". De aceea prefer sa-l folosesc doar ca balsam de buze (sa-l las destul de putin timp pe buze cand nu sunt acasa). Nu usuca buzele. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Se indeparteaza putin cam greu. La inceput are un parfum placut insa odata cu trecerea timpului...nu mai e la fel de placut. Parfumul este un pic cam prea puternic pentru un simplu gloss.

   Daca il voi recumpara: NU
   Daca il recomand: doar daca va place nuanta finala de roz


                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                   Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu