duminică, 14 octombrie 2012

Rimmel London - The Max VlolumeFlash Mascara



        Hola,

    Nu stiu de ce dar mereu am doua rimeluri negre incepute. Le schimb odata la 4 luni sau daca incepe sa se usuce si nu il mai pot resuscita (cum e cazul si acestui rimel). Cam la o saptamana dupa ce il incep pe primul sigur vad altul care ma tenteaza si mi se lipeste de mana...binenteles ca imi iau inca unul de rezerva ca sa nu raman fara rimel.

  Nu mai stiu sigur la ce pret e dar stiu sigur ca l-am achizitionat din DM impreuna cu ceva la o oferta.

 

  A fost dragoste la prima utilizare insa s-a uscat destul de repede (oricum l-am deschis cam acu 4 luni asa ca nu imi pare rau ca va ajunge la gunoi).

  Pensula este sintetica insa moale si groasa.



  Pro & Cons:

 + se aplica destul de usor
 + pot obtine atat un look natural dar si mai dramatic
 + ofera volum genelor
 + se demacheaza destul de usor
 + se gaseste in magazine destul de usor
 + rezista pe gene (nu imi cade bucatele pe obraz)
 + nu incarca genele
 + nu lipeste genele

  Cel mai bine cred ca vorbesc pozele (va rog sa tineti cont ca e destul de uscat):

 (un strat)
 (doua straturi)

  Atunci cand achizitionez un rimel ma intereseaza: sa fie rezistent la apa (90%), sa nu incarce genele, sa nu lipeasca genele, sa nu ofere prea mult volum, sa se demacheze destul de usor, sa nu imi cada bucatele din el pe obraz si sa nu imi ofere "panda eyes".

    Daca il recomand: DA
    Daca il voi recumpara: DA




                                        Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                                   Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

2 comentarii:

  1. eu nu am fost destul de multumita de el la inceput, dupa ce s-a mai uscat a fost mai ok.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat sa-l resuscitez azi insa e prea uscat si imi lipeste prea rau genele :(. Oricum ma gandeam sa-l recumpar :).

    RăspundețiȘtergere