marți, 30 octombrie 2012

Bourjois - Mineral Deodorant



       Hola,

   Mai tot timpul am in geanta un deo sau parfum pentru acele momente in care simt nevoia de o reimprospatare. De obicei prefer parfumurile/deodorantele cu parfum mai tare insa pe acesta l-am achizitionat impreuna cu un gel de dus si e cam dulce pentru mine.



  Desi ambalajul este unul clasic imi place designul, este tineresc iar scoica imi aduce aminte de vacanta. Are doua minusuri destul de mari din partea mea: 1. e un pic cam prea dulce si 2. contine pudra. Urasc acele dungi/pete care raman pe haine iar pe piele ma irita putin. Este un produs fara alcool si fara parabeni. Este un produs testat dermatologic (sursa: ambalaj). Il folosesc numai pe imbracaminte alba iar parfumul rezista cateva ore :). 

  Cantitate: 150 ml 

  Pret: aproximativ 15 lei


  Daca il recomand: doar daca va plac deodorantele mai dulci
  Daca il voi recumpara: desi imi place cum miroase nu cred ca il voi recumpara datorita pudrei

     
                              Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti? 

                                                       Kisses, 
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu