sâmbătă, 6 octombrie 2012

Byphasse - Crema exfolianta pentru ten



             Hola,

     Iar am inceput sa fac experimente pe ten :(... Deoarece aveam nevoie de un nou exfoliant pentru ten am studiat tot raftul cu astfel de produse dintr-un hyper si am zis sa le dau o sansa si produselor Byphasse. Asa am inceput sa testez crema exfolianta.

 

   Cantitate: 150 ml

   Ingediente:



  Pret: aproximativ 15 lei

   Este un produstestat dermatologic.

   Pentru tenul meu (mixt spre gras) este prea cremos iar particulele exfoliante chiar daca sunt destul de mici sunt putin prea dure.




    Pro & Cons:

 + exfolieaza destul de bine tenul
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara
 + are un parfum un pic dulce
 + pentru toate tipurile de ten
 + contine vitamina E
 + se indeparteaza usor ( cu apa calda)
 - este prea cremos pentru tenul meu
 - imi ingrasa tenul destul de repede

   Nu il voi recumpara.

 
                                      Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                     Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu