vineri, 12 octombrie 2012

Maybelline - The Colossal Vlolum' Express Mascara



                  Hola,

      Orice as face mereu revin la Rimmel si Maybelline cand raman fara mascara. Chiar daca am pe lista si alte firme (Flormar, Essence, Max Factor etc etc) mereu aleg sa achizitionez unul aparut nou de la Rimmel sau Maybelline.

     Deoarece am reusit iar sa raman fara mascara (am terminat unul si altul s-a uscat) am profitat de oferta de la Maybelline: 20 lei mascara. Am ales varianta clasica deoare am mai incercat-o si am fost destul de multumita :).

  

   Nuanta: Glam Black/Noir Glamour

  Pensula/periuta este sintetica, moale, separa genele, putin cam mare.



   Promite volum...si ofera putin volum. Nu l-am recumparat pentru volum sau pentru "arcuirea" genelor ci pentru ca e non clumpy, separa genele, nu lipeste genele (acele picioruse de paianjan), se aplica/inlatura destul de usor, este ideal pentru un machiaj simplu/natural. Din geseala/graba am luat varianta care nu e rezistenta la apa :( iar la aplicare "se intinde" putin si pe piele insa nu ma deranjeaza (folosesc un betisor pentru ureche ca sa indepartez). Nu mi-a provocat alergii sau iritatii (desi am ochii foarte sensibili). Daca este aplicat in mai mult de 3 straturi lipeste genele intre ele. Are un parfum placut specific rimelurilor de la Maybelline.

  Dar cred ca cel mai bine vorbesc pozele (scuzati calitatea de mana stanga):

 (fara mascara)
 (1-2 straturi)
 (3 straturi)

     Per total sunt destul de multumita de acest produs. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara (ma tenteaza si varianta waterproof).



                                Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                           Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc. Cred ca e printre singurele rimeluri care trebuie sa stau sa astept sa se usuce ca sa pot sa-mi pun ochelarii...altfel imi lasa dungi pe lentile.

      Ștergere
  2. haha!!! cred ca si tu ai genele foarte lungi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumita mamei natura :). Se pot vedea in poza fara mascara cat sunt de lungi. :)

      Ștergere