marți, 30 octombrie 2012

Ce am terminat luna aceasta....octombrie 2012



           Hola,

     It's that time of the mounth again :). Pe langa pachetele de servetele luna aceasta m-am axat mai mult pe mostre :). Le tineam intr-o punguta pe noptiera si in ultima vreme am adunat cam multe. Era timpul sa fac loc pentru altele noi.




  In total: 21 de mostre terminate (da sunt 2 de fond de ten aproape ca noi dar sunt prea inchise pentru mine si le am de ceva timp).

  Mai am mostrele de la Nuxe si cateva de la La Roche Posay oprite special pentru luna urmatoare :).




   Ceai de fructe cu vitamina C si scortisoara "Vis de iarna" - Belin: review aici . Nu cred ca il voi recumpara prea curand deoarece am lista cam mare de ceaiuri pe care vreau sa le incerc :).

   Dischete demacheante - Matia Lopez: review aici . Cu siguranta le voi recumpara.

  Sare de baie Balea cu miros floral de trandafir salbatic si iris: miroase superb, se dizolva destul de repede, parfumul rezista pe piele pentru putin timp. Cu siguranta o voi recumpara impreuna cu cea de cacao.

  Ceai de afine si capsuni - Vita Tea: review in curand :)

  Gel de dus/Sampon  Monoi de Tahiti - Yves Rocher: review in curand :)

  Sapun gel pentru maini cu lotus - Yves Rocher: review aici . L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.

 Gel de dus Serenity - Avon Senses - review aici . Il voi recumpara dupa ce voi testa si celelalte geluri de dus din gama Senses.

  Sampon pentru reflexii argintii - Yves Rocher: review aici . Cu siguranta il voi recumpara, imi place prea mult cum miroase :).

  Sampon pentru reflexii castanii - Yves Rocher: review  aici . L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara la vara.

 Crema de maini si unghii cu glicerina - Avon Care: review aici . Am recumparat-o de n ori si cu siguranta o voi recumpara.

 Crema exfolianta pentru ten - Byphasse: review aici . Nu o voi recumpara.

 Sexy Curves (waterproof) Mascara - Rimmel: review aici . Cu siguranta il voi recumpara :).

  The Max Volume Flash Mascara - Rimmel: review aici . Mi-a placut acest produs insa s-a uscat destul de repede :(.

  Alix Avien - ulei pentru cuticule: review aici . Mi-a placut prea mult acest produs si cu siguranta il voi recumpara.

  Farmec - Lac de unghii nr. 4aici si aici . Este nuanta perfecta de nude pentru orice anotimp. Cu siguranta o voi recumpara.

  Gerovital Plant - Demachiant delicat pentru ochi si buze: review aici . Nu il voi recumpara deoarece ma ustura destul de rau ochii si buzele de la el chiar daca folosesc o cantitate destul de mica de produs.



                                                   Ce produse ati terminat luna aceasta?

                                                                    Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu