vineri, 19 octombrie 2012

Project Pan: Update



                Hola,

    Va mai amintiti de Project Pan meu? Ma "lupt" cu cateva produse de aproximativ 3 luni sa le termin. Cel mai mult imi da de furca spuma de par Syoss iar spray-ul pentru tantari cred ca o sa-l scot din project pan deoarece e deja toamna si o sa-l pastrez pentru concediile din primavara si vara anului viitor.

   De curand am terminat inca o oja (yupy) iar aproape de sfarsitul lunii trecute si deodorantul spray.




   Oja mai imi ajunge pentru o singura aplicare (cred).

   Review-uri pentru aceste doua produse puteti gasi: aici (pentru deodorant) si aici (pentru oja).

 Deja am in gand o ultima manechiura cu ce mai e in sticluta de oja pentru saptamana viitoare :).


                                                                      Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu