miercuri, 3 octombrie 2012

Rimmel - Sexy Curves Mascara Waterproof



         Hola,

  Am incercat rimeluri de la n "firme" insa mereu ma intorc la Rimmel. Nu stiu de ce dar acestea imi plac cel mai mult.

  Am achizitionat acest produs impreuna cu varianta "normala" insa imi place mai mult varianta waterproof.



   Ce m-a atras initial: periuta si nuanta ambalajului (o nuanta placuta de verde). Parca sunt un copil mic cand aleg produsele dupa culoarea sau forma ambalajului...



  Nuanta: 001 Black

  Pret: aproximativ 25 lei

  Cantitate: 8 ml

   (1-2 straturi)
 (3-4 straturi)

  In mod normal nu caut rimeluri care ofera volum deoarece am genele destul de lungi de la mama natura iar la aproape 90% din rimeluri genele mele ating lentila ochelarilor de vedere si imi raman dungulite.

  Pro & Cons:

 + se aplica destul de usor
 + nu incarca genele (doar cand incepe sa se usuce)
 -/+ lipeste foarte putin genele
 + ofera volum genelor
 + curbeaza putin genele
 + pensula este sintetica
 + datorita formei pensulei se aplica destul de usor si pe genele mici din coltul intern al ochiului sau pe genele inferioare
 + nu se intinge (nu ofera acei "ochi panda")
 + se demacheaza destul de usor
 + poate fi folosit atat pentru machiajele naturale dar si pentru cele mai dramatice (dar trebuie aplicat in mai multe straturi)

   Per total sunt destul de multumita de acest produs. L-am trecut pe lista de rimeluri pe care vreau sa le cumpar.


                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                                Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu