miercuri, 8 august 2012

Yves Rocher - Hamamelis (deodorant cu bila)



           Hola,

    In ultima vreme am cam vorbit despre cateva produse YR iar vineri vreau sa mai dau o mica comanda :)...inca lucrez la lista :)). Sunt multe tentante insa bugetul e cam restrans luna aceasta :( si incerc sa comand doar ce am nevoie :).

   Sunt la al patrulea (cred) deo Hamamelis de la YR si cred ca o sa-l recumpar :).

 

    Sunt rea de caldura si in mod normal consum peste 2 litri de apa pe zi...iar aceasta apa trebuie sa o elimin cumva, cea mai mare parte o elimin prin transpiratie.

  Ce m-a atras prima data la acest produs: ambalajul mic, rezistent care incape si in gentuta de machiaj din geanta :).

 


   Cantitate: 50 ml

  Pret: 18.90 lei (insa il puteti gasi si mai ieftin)

  Ingrediente:




   Ce spun ei:



Pro & Cons:

 + imi place ambalajul
 + are un parfum fin placut
 + nu lasa urme pe haine
 + nu contine parabeni
 + nu contine coloranti
 - contine aluminiu :(
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + este delicat cu pielea
 + nu mi-a stricat bluzele la subbrat

  L-am testat atat iarna dar si vara pe canicula: isi face treaba, desi mai transpir nu miros, iarna il folosesc de 2 ori pe zi insa vara il reaplic de 3 maxim 4 ori pe zi.


                     Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                          Kisses,
                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Mna, m-ai amuzat :)) Rolul transipratiei nu e sa elimini apa (ca doar de aceea mergem la baie), iar daca tu consideri ca majoritatea apei o elimini prin transpiratie inseamna ca esti rauri rauri mereu :)) (ceea ce nu cred totusi)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca nu suport caldura mai ales canicula vara aceasta a fost groaznic :). Nu sunt mereu un ocean, hi hi, dar vara pur si simplu, ca orice om, transpir enorm de mult si de repede.

      Ștergere