miercuri, 29 august 2012

NYX - Long Lash Mascara



            Hola,

   Am achizitionat acest produs impreuna cu revista Marie Claire (daca imi aduc bine aminte) acu cateva luni. Revista a avut mai multe produse NYX drept cadou dar eu am gasit doar cu mascara. M-a tentat destul de mult acest rimel chiar daca mai aveam acasa inca 3 rimeluri incepute...pana la urma nu am mai rezistat tentatiei (tot speram sa gasesc revista cu fond de ten, pudra sau fard de pleoape) si am achizitionat acest rimel :).

 

    L-am incercat imediat ce am ajuns acasa. Prima impresie a fost: e cam uscat, are un miros ciudat, lipeste putin genele, ofera putin volum, se intinde foarte putin la aplicare si se aplica destul de usor.

  Ingrediente:
  (click pe poza pentru a o mari)

   Periuta este simpla, moale.



   Nuanta: 05 Dark Brown

   Gramaj: 6.5 ml

   Pro & Cons:

 + se aplica destul de usor
 + nu incarca genele
 + nu lipeste genele (daca nu e uscat)
 + rezista este ok
 + ofera putin volum
 + se demacheaza usor
 + nu se intinge (panda eyes)
 + este ideal pentru un machiaj mai simplu/natural/de zi


 (un strat)

 (doua straturi)

   L-am "subtiat" cu putin parfum/spray (FARA PUDRA).

 Daca il recomand: DA
 Daca il voi recumpara: Posibil (am o lista de mascara pe care vreau sa le incerc)


                             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?



                                            Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu