joi, 9 august 2012

Celine Dior Parfums - Pure Brilliance (crema corp + EDT)




               Hola,

       Mai e putin si vine week end'ul :). In acest week end voi pleca la mare (Vama Veche sau Costinesti, inca nu ne-am decis unde ne vom caza :( ) si pentru ca ati fost cuminti (hi hi) v-am pregatit cateva postari programate care sper sa va placa :).

     Mai puteti rezista caldurii sufocante? Eu nu prea. Deabea astept iarna :) sa ninga. Singura parte pozitiva din aceasta vara sunt strandurile, ceaiurile si "3 in 1" cu gheata (cum le spune mama). Asa ca daca aveti vreun secret pe care vreti sa-l impartasiti eu nu ma supar :).

   Dar sa revenim la oile noaste: ati vazut crema de corp in cateva postari cu preferatele lunii insa cam evit sa o folosesc deoarece contine foarte mult sclipici fin :( iar parfumelul imi place cum miroase insa nu rezista mult timp pe pielea mea.

    


        Eau de Toilette  (30 ml)

    



Perfume Pyramid

Top Notes
Pear Green Notes Freesia Granny Smith apple
Middle Notes
Honeysuckle Lily Lily-of-the-Valley
Base Notes
Woodsy Notes Musk Peach  (sursa: click here )

   Pro & Cons:
  + imi place ambalajul (este din sticla cu capac din plastic)
  + imi place cum miroase
  + nu mi-a provocat alergii/iritatii
  - nu rezista mult pe piele
  + este un parfum de zi
  + deoarece este fructat este potrivit pentru primavara/vara


   Moisturizing Body Lotion (75 ml)

   
 


    Pro & Cons:

 - contine prea mult sclipici fin care se inlatura destul de greu de pe piele
 - desi lasa pielea fina nu este o crema hidratanta :(


    Ca si persoana imi place C. Dion insa crema de corp m-a cam dezamagit iar la capitolul parfum eu una prefer parfumurile mai tari (setul l-am primit cadou). Posibil voi recumpara parfumelul doar pentru vara.



                   Ati incercat aceste produse? Daca da ce parere aveti?

                                          Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu