sâmbătă, 11 august 2012

Elseve - Nutri - Gloss Cristal (balsam pentru par)




             Hola,

       Nu ma intrebati de ce am ales sa cumpar samponul si balsamul pentru stralucire Elseve. Probabil pentru ca deabea venisem din concediu si aveam nevoie de un balsam iar partea rationala a creierului meu inca era afectata de soare asa ca m-am lasat tentata de oferta din Cora (sampon+balsam+perie pentru par la 25-27 lei).

  

   Samponului i-am facut un mic review: aici

   Nu prea am incercat produse Elseve (fara nici un motiv anume) insa ma mai tenteaza sa incerc un sampon cu balsam (cele cu ambalaje negre).

   Cantitate: 200 ml

  Pret: aproximativ 10-15 lei

  Ingrediente:




   Ce spun ei:

 

   Pro & Cons:

  - contine sclipici
 + are o consistenta cremoasa
 + e putin apos (fata de sampon)
 - nu ofera volum
 - este nevoie de o cantitate medie-mare de produs
 - se consuma relativ repede
 + se poate doza destul de usor cantitatea necesara de produs
 + are un parfum subtil si placut
 + ambalajul este clasic din plastic colorat vesel de vara (roz cu capac bleu)






    *Am parul gras si scurt (cam pana la umeri), il spal cam de 2 ori pe saptamana.

    *Nu cred ca voi recumpara acest produs.


                                  Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                            Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu