miercuri, 1 august 2012

Din preferatele lunii...iulie 2012



          Hola,

    In sfarsit s-a mai racorit putin afara si spre marea mea bucurie a si plouat ieri :)...a fost mai mult o vijelie de vara dar macar a plouat :). Chiar daca am ajuns uda pana la piele acasa mi-a placut sa simt picaturile de ploaie pe piele :).

    Am preferat sa aleg 6 produse preferate si 2 care nu mi-au placut dintre produsele pe care le-am folosit luna trecuta ca sa nu fie o postare prea mare :), iar la cateva dintre ele am aruncat ambalajul :(.

   Din preferate:



 - Tonic hidratant - Gerovital Plant
 - Crema hidratanta - Gerovital Plant
 - Vaseline - Balea
 - Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5
 - Deo Hamamelis - Yves Rocher
 - Lotiune cu protectie solara - Elmiplant

   Din produsele mai putin preferate: setul de eau de toilette si crema de corp Celine Dior



Mi-a fost destul de greu sa aleg aceste produse deoarece luna trecuta am testat cateva produse noi si am terminat cateva produse care mai aveau putin si isi dadeau duhul. Diseara vreau sa-mi aranjez colectia de make up si cosmetice pentru un nou Project Pan (in care as vrea sa introduc si oje) pe care sper sa-l duc la bun sfarsit :).


                   Ce produse v-au impresionat placut luna aceasta?

                                      Kisses,
                   Mihaela (mihaela.sunsine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu