sâmbătă, 18 august 2012

Yves Rocher - Coconut Scented Lip Balm



        Hola,

   Se vede ca nu prea sunt in relatii bune cu posta :(. Acu o saptamana am facut o noua comanda YR marti primesc SMS ca au expediat luni comanda...ei bine azi e vineri si nici urma de aviz. Degeaba m-am bucurat eu marti ca un copil mic pentru ca posta imi strica toate socotelile.

  Azi vreau sa trec putin prin Ikeea sa ma uit dupa perdele si binenteles lumanari parfumate :):) ca sa-mi mai treaca din supararea cu posta :)). Asa ca va rog sa-mi tineti pumnii cat mai stransi sa gasesc lumanari parfumate :).

  Dar sa revenim la oaia noastra de azi :). Nu stiu cum am reusit sa termin toate balsamurile de buze in primavara - inceput de vara si cum eram putin curioasa cu balsamurile de la YR am profitat de o mica oferta...doua la 15 lei (sau ceva de genul). Le-am ales pe cele cu nuca de cocos :).



   Pret: 12 lei (dar le puteti gasi si mai ieftin, aproximativ 10 lei)

  Cantitate: 4 gr

  

  Poate m-am obisnuit cu Carmex dar acest balsam m-a cam dezamagit. Are un parfum fin placut de nuca de cocos, se aplica destul de usor (intr-un strat mai gros), imi place ambalajul, nu ramane blocat (pot sa-l bag inapoi in ambalaj daca scot o cantitate mai mare de produs) dar lasa o pelicula grasa pe buze si se intinde. Il folosesc seara inainte de culcare impreuna cu putina vaselina cosmetica Balea.


  

                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                          Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com

* De ceva timp vroiam sa va intreb daca ati incercat fondurile de ten YR si ce parere aveti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu