joi, 2 august 2012

Avon Naturals Kids - 2 in 1 gel de dus si spumant pentru baie fara lacrimi



                  Hola,

      Initial am fost destul de curioasa de aceste geluri de dus si spumant pentru copii :), nu ma intrebati de ce curioasa pentru ca nu stiu...posibil pentru ca mi-a placut samponul din aceeasi gama cu care imi spal pensulele de machiaj. Dupa cateva ezitari de a le comanda am ramas fara gel de dus asa ca am profitat de ocazie si le-am comandat :). Deabea asteptam sa le primesc :).

  

   Le-am folosit doar ca gel de dus. Prefer sarea de baie in loc de spumant :).

   Ingrediente:

  

    Mod de folosire: masati o cantitate mica de produs pe corp sau turnati in apa din cada. Clatiti cu apa din abundenta. Atentie: a nu se lasa la indemana copiilor. Intrerupeti utilizarea daca apar iritatii, pete rosii sau iritatii. (sursa: abamlaj)

Cantitate: 250 ml

 Pret: 15 lei (dar le puteti gasi si mai ieftine in brosuri)







    Pro & Cons:

 + au un parfum placut, fructat :) un pic cam sintetic
 + curata pielea destul de bine
 + fac o spuma bogata (folosesc un burete in forma de floare din plastic)
 - cel cu capsuni mi-a provocat cateva mici iritatii (ma manca pielea - sunt alergica la capsuni)
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + ambalajul este vesel si colorat :)


    Per total sunt multumita de aceste geluri de dus :) si cu siguranta le voi recumpara (mai putin cel cu capsuni ). Nu le-am incercat sa vad daca sunt tear free.



                 Ati incercat aceste geluri de dus? Daca da ce parere aveti?

                                       Kisses,
                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: