sâmbătă, 4 august 2012

Din revistele lunii...august 2012


     Hola,

   De la o vreme revistele nu prea mai au inserturi interesante (din punctul meu de vedere) dar nici nu imi e dor de acele luni cand cautam pe la toate chioscurile de ziare o anumita revista cu un anumit insert :).

   Luna aceasta am achizitionat o singura revista pe care initial nu am vrut sa o cumpar dar cu timpul si dupa ce am vazut-o pe alte bloguri incetul cu incetul a inceput sa ma tenteze cartea.

    Joy :)



 Pret: 12,99 lei

  Cred ca am toate cartile care au fost pana acum impreuna cu revista Joy:

 


   Luna viitoare vom gasi revista impreuna cu oje "Max Effect" de la Max Factor.

 

   Sunt cateva nuante care ma tenteaza insa astept sa apara revista ca sa vad mai bine nuantele :).




             Ce reviste ati achizitionat luna aceasta? Va tenteaza Joy de septembrie si cu ce nuante?

                                                       Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Si eu mi-am luat revista cu Micuta englezoaica si mai am una cu Ultima scrisoare de dragoste, care e absolut superba! :)

    RăspundețiȘtergere