miercuri, 22 august 2012

Maria Lopez Cosmetics - Dischete demachiante



            Hola,

    Poate o sa vi se para putin ciudat acest review dar eu una am cam cautat si incercat diverse dischete demacheante. Le prefer pe cele putin mai groase si care nu se desfac la prima picatura de acetona/toner.

 

   Cantitate: 70 bucati

    Pret: pana in 5 lei

    Sunt produse din bumbac natural (sursa: ambalaj). Le prefer mai groase deoarece imi e mai usor sa indepartez oja plina de sclipici :).

 

   De multe ori cand ma demachian discheta mi se impartea in doua bucati sau era putin cam aspra, ba era prea subtire sau nu "absorbea" demachiantul. Inainte foloseam cam 3-4 pentru o simpla demachere iar pentru a indeparta oja (fara sclipici) cam 2-3 bucati acum folosesc 1 pentru demachere si 1 maxim 2 pentru a indeparta oja (2 cand oja contine sclipici). Ce imi place cel mai mult e ca pot folosi ambele fete :).


   *Azi a trebuit sa intru intr-o farmacie si cum cel mai repede ajung la Catena mi-am cumparat si cateva pliculete de ceai Greenfield :) (prefer sa incerc mai intai un plic si dupa sa iau cutia intreaga :) ). Fiecare pliculet a fost 0.46 lei.





                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Si eu am o problema cu dischetele demachiante,dar recunosc ca nu prea am cautat sa incerc mai multe firme,pana acum le prefer pe cele de la Lidl.Am vazut si eu acele pliculete de ceai in farmacie si de mult vroiam sa le incerc pentru ca sunt o impatimita a ceaiului.Astept sa ne spui cum ti se par:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am incercat pe cele de la LIDL dar ma tenteaza :). Ceaiurile...ti-l recomand pe cel cu lotus (e ceai verde), e singurul ceai verde care imi place. I-am facut un review aici: http://mihaela-sunshine.blogspot.ro/2011/09/lotus-breeze-greenfield-ceai.html . Iar despre alte ceaiuri mai poti citi pe www.tea.mug.ro

      Ștergere