vineri, 17 august 2012

Balea - Vaselina cosmetica



                 Hola,

    Dupa lungi cautari si "subtiat portofelul" pe alte produse Balea am gasit mult cautata vaselina cosmetica Balea :). Norocul meu a fost ca ii cunosc pe baietii care lucreaza intr-un DM pe langa care trec zilnic si au facut comanda special :)...ca sa nu ii mai stresez zilnic :)).


  

    Cantitate: 125 ml

    Pret: 7 lei

   Nu stiu de ce ma asteptam sa fie un pic lichida insa are o consistenta destul de groasa :).
 

  Nu prea mi se usuca pielea atat de rau incat sa se crape dar canicula din vara aceasta mi-a uscat destul de urat mainile si calcaiele :( iar buzele chiar daca folosesc balsam din 5 in 5 minute mi se crapa pana la sange :(.

  Cum o folosesc: pun putin produs in crema de maini/picioare/balsam buze si astept sa intre in piele. In mod normal o folosesc seara inainte de culcare sau inainte sa ma uit la film/serial.

  Pe principiul ca nimic nu se arunca: daca aveti un fard de obraz spart il poti amesteca cu vaselina (un fel de DIY) si astfel o sa obtii un ruj cremos :):).

  Ingrediente: petrolatum

  Este un produs testat dermatologic :). Nu mi-a provocat iritatii/alergii :).

  Initial am crezut ca o sa o termin destul de repede...ei bine m-am inselat. Desi o folosesc zilnic pe maini, coate, calcaie si buze este nevoie de o cantitate destul de mica de produs, se aplica destul de usor (imi place sa o aplic impreuna cu o crema sau balsam de buze) si este absorbit repede spre medium de catre piele. Lasa pielea catifelata, fina.


    Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA :)


                       Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                        Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu