joi, 30 iunie 2011

Blending Brush E 25 (Sigma)

    Va povesteam aici ca mi-am facut curaj si m-am inscris si eu in Programul de Afiliere Sigma :). Dupa complectarea formularului am fost anuntata ca voi primi pensula E 25 blending brush (travel size), va dati seama cat am fost de bucuroasa si am asteptat cu nerabdare sa treaca cele 15 zile ca sa primesc avizul de la posta vamala. Am avut si putin noroc si am fost "programata" sa o ridic in ziua cand am fost putin mai libera si am putut sa dau o fuga. 


   




  Nu i-a cazut nici macar un fir la spalare :):), e atat de moale si s-a uscat destul de repede. De maine incep sa o testez si o sa revin cu informatii (probabil voi edita aceasta postare).


                               Kisses,
                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu