miercuri, 22 iunie 2011

Tag: day 25, 27, 28, 29, 30

 
    Azi am facut putina oridine la blog si am observat ca sunt cateva postari care nu au fost publicate din n motive :(:(.

   Cred ca stiti de "30 days Tag"....tocmai am vazut ca sunt 5 zile care imi lipsesc...:(:(


   Day 25 — Your favorite blush 


    - Jilian Dempsey for Avon - Celestial blush
           (imi pare rau ca l-au scos din brosura :(:( )






























Day 26 — An Item from your wishlist


               88 matte palette :) 
        (o am pe cea sidefata si e minunata mai ales pentru concediu)





Day 27 — Your favorite skincare product


       Crema nutritiva cu miere, ulei de masline, vitamina A pentru ten (Gerocossen ) 
                          (urmeaza sa-i fac un review zilele acestea)


   


Day 28 — Your favorite drink




                      Santal de portocale rosii 
            Suc natural portocale rosii de Sicilia 20% Santal 1 L


Day 29 — Your favorite nail polish


             Imi e greu sa aleg una singura sau cateva....imi plac toate, din colectia mea, la fel de mult. Promit ca o sa pozez zilele acestea colectia mea de oje. 


Day 30 — Photo of something that makes you go awww


        
     Acest perus seamana in proportie de 95% cu al meu care nu prea sta la poze....cand ma vede cu aparatul incepe si zboara :(:(.



                                                                        Kisses,
                                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu