joi, 23 iunie 2011

Blog Awards

     Multumesc Dana pentru premii :). Ma simt ca un copil mic premiat pentru faptele lui bune :).

   


      Asadar sa incepem:
Name of your favourite color, song , desert.

1. Color: verde :)
2. Song: aici am o adevarata lista: 
   - Coldplay: "The Speed of Light", "Clocks", "Fix You" etc
   - Sting: "Desert Rose"
   - Christina Aguilera: aproape toate melodiile ei :)
   - Ornella Vanoni: "L'appuntamento"

etc etc...imi e foarte greu sa aleg o melodie :(


3. Desert: inghetata :)
4. What is pissing you off: prefacatoria oamenilor
5. When you're upset, u: ascult muzica 
6. Your favourite pet : perusul meu
7. Black or White: alb
8. Your biggest fear is: gandacii si paienjenii
9. Your best feature is: sunt un om bun in fond...
10. Every day attitude : sunt copilaroasa , 
11. What is perfection: nu exista .....
12. Guilty pleasure : evident cosmeticele, cartile, teatru, haine :)

si Luxury award

The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!

1: Deja am facut...
2.  - imi plac animalele
     - sunt copilaroasa
     - imi place sa calatoresc
     - ador teatrul 
     - cand am timp liber imi place sa citesc o carte buna
     - ca anotimp imi place iarna :) 
     - imi plac lucrurile vechi care au cate o poveste in spate
3. Ofer aceste premii tuturor celor care nu le-au primit :)


                                                                           Kisses, 
                                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Cu multa placere ti-am oferit premiile ...mai ales ca te urmaresc si te citesc de multa vreme.
    si....am descoperit ca avem multe in comun. Si eu sunt sunt copilaroasa si si imi plac lucrurile vechi...mai ales decoratiunile interioare dar si bijuteriile vechi..
    Te pup ...

    RăspundețiȘtergere