marți, 14 iunie 2011

Garnier Pure: 3 in 1 gel, exfoliant si masca

  
       Il folosesc de ceva timp, mai mult ca exfoliant si gel si imi place :). Este un produs pentru ten gras sau mixt.

    
  
    Ce spun ei: "Este 3 in 1 gel, exfoliant si masca potrivit pentru mine? Da, daca tenul tau este gras sau mixt, predispus la imperfectiuni, pete si puncte negre. Prin ce e diferit? Elimina nevoia unei rutine complicate furnizand 3 beneficii intr-un singur produs - poate fi folosit pentru curatare, exfoliere si ca masca pentru o piele curata. Efect de durata. Cum actioneaza? Este primul gel de curatare 3 in 1 de la Garnier care reduce vizibil imperfectiunile si punctele negre, matifiaza si uniformizeaza tenul. Efect care dureaza pana la 7 zile." 

Cantitate: 150 ml 

Pret: in jur de 16 

Cum se utilizeaza: 

 - curatare zilnica: aplica pe fata umeda, maseaza delicat si clateste cu apa (evitand zona ochilor)
 - exfoliere: aplica pe fata umeda, maseaza delicat cu miscari circulare si clateste cu apa
 - masca: aplica-l pe fata, lasa-l sa se usuce 3 minute, clateste cu apa (poate fi folosit de 2-3 ori pe saptamana)

  Ce spun eu: se gaseste destul de usor (hyper, mega, etc), il folosesc mai mult ca exfoliant si gel de curatare, imi lasa tenul curat, intarzie secretia de sebuum, mie mi-a redus punctele negre, ai nevoie de o cantitate mica de produs, cand il folosesc ca si masca se inlatura putin mai greu doar cu apa de pe linia parului (eu incerc cat pot sa evit sa ating linia parului). 

 Imi place acest produs si il voi recumpara. 


  L-ati incercat? Cum vi se pare? 



                                                 Kisses,

                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


PS: Pentru ca a venit vara zilele acestea va pregatesc o mica surpriza :) care sper ca o sa va placa. 

Un comentariu:

  1. Eu îl folosesc de ani de zile. Bine, prima dată apăruse în altă variantă. Între timp nu mai am tenul gras, ci mixt, dar tot sunt prea obișnuită cu el ca să îl las. :D

    La mine și-a făcut treaba foarte bine.

    RăspundețiȘtergere