joi, 30 iunie 2011

Lip Balm Himalaya

      Orice as face tot nu reusesc sa imi fac macar putin timp liber si pentru mine si blog :(:(. Am reinceput sa imi caut in alta parte de munca (mai asiduu)...sper sa reusesc sa-mi schimb locul de munca cat mai curand posibil :):).

   Dar sa revenim la review :):).

  Iarna trecuta am avut mari probleme cu buzele, orice foloseam parca mai rau le crapa :( insa dupa o vizita lunga la raionul de cosmetice dintr-un hyper am zis sa dau o sansa si acestul lip balm si chiar nu regret. Sunt la al treilea tub :) si cu siguranta il voi recumpara.




  Cantitate: 10 g
  Pret: pana in 10 lei

   Ce spun producatorii:  Balsamul de buze Himalaya previne craparea si uscarea buzelor. Contine filtru natural UV si vitamina E care catifeleaza si tonifica buzele. (true!)


   ADOR mirosul : Orbit Kids


    Ce imi place: - hidrateaza buzele
                         - are o consistenta usoara, deloc grasa
                         - nu e lipicios
                         - contine ingrediente naturale pe baza de morcovi si germeni de grau
                         - ambalajul (pare de super calitate) 
                         - produsul iese destul de usor
                      



In poza pare ca un gel insa pe buze este ca un luciu fara culoare care ramane ceva timp.

 Key Ingredients: carrot seed, castor, coconut, sweet indrajao, wheatgerm

  
 L-ati incercat? Care este parerea voastra despre acest lip balm?

                             Kisses,
            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Hmm..Eu il am de mai demult si m-am hotarat sa ii acord o sansa dupa ce am citit reviewul iguanitzei. La mine a fost efectul intarziat. La inceput il aplicam si la 5 min simteam ca buzele mele sunt pline de cojite. Il dadeam jos, exfoliam buzele si aplicam din nou. Aceiasi problema. Cred ca mi-a scos un start de piele :)) Dar dupa aceea si-a revenit si acum imi place. Doar ca nu e chiar atat de hidratant. Si eu am buzele normale..Dar e un produs bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu tot în iarnă l-am încercat cu succes. :D

    RăspundețiȘtergere