joi, 9 iunie 2011

Afiliere Sigma

    Probabil ca stiti sau v-ati afiliat si voi...recunosc ma aflu printre codasi.
 Am citit de cateva ori programul de afiliere si am vazut pe cateva bloguri m-am decis sa ma inscriu si eu :).

   Probabil ati observat ca in partea stanga a blogului a aparut o imagine noua. Pana acum nu am testat nici o pensula Sigma insa deabea astept sa-mi strang ceva banuti si sa fac o mica investitie.

  Aici gasiti mai multe informatii despre programul de afiliere.  Mai nou Sigma a introdus un program prin care bloggerii primesc produse la review sau giveaway, in functie de numarul de cititori. 


   Deoarece orice parere conteaza as vrea sa stiu daca vreti sa comandati, prin intermediul blogului meu sau alta varianta, pensule Sigma? De ce? Care pensule? Eu am o lista lunga :). 


  Afisarea bannerului cu linkul aferent nu se plateste, deci eu nu primesc niciun cent. Daca prin acest banner se efectueaza o comanda atunci eu voi primi 10% din valoarea comenzii respective. Insa datorita acestor comenzi facute prin intermediu bannerului eu voi putea organiza giveaway-uri sponsorizate de Sigma.  


  Astept parerile voastre, si despre aceasta initiativa dar si despre pensulele Sigma . 


                         


                                               Kisses, 
                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu