marți, 7 iunie 2011

Complex Apicol Veceslav Harnaj

  
       Saptamana trecuta am primit si eu coletul de la Complex Apicol Veceslav pentru testare. :):)

 

  de la stanga la dreapta:
- sampon cu laptisor de matca pentru toate tipurile de par (Apidermin)
- crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de Shea (Apidermaliv)
- crema de fata cu laptisor de matca (Apidermin Lux)
- sapun lichid cu laptisor de matca si propolis (Apidermin)

    Inca nu am inceput sa le testez :( insa prima impresie e: imi place cum miros, imi place acel mic capacel de la cremele de fata (sunt numai bune pentru concediu ca nu se mai imprastie produsul in portfard/geanta sau pe capacul extern). Voi reveni cu impresii dupa ce le voi incerca.

     Multumesc Complex Apicol Veceslav Harnaj.

       O zi frumoasa,
    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu